Klachtenregeling

Ben je niet (helemaal) tevreden? Blijf er niet mee rondlopen! Vertel ons wat je dwarszit. Het is belangrijk dat je vertrouwen kunt hebben in de kwaliteit van onze zorg en dat je je prettig en veilig voelt in ons centrum. Daarom doen we er alles aan om goede zorg te verlenen en jou en je partner goed te begeleiden.

Zit je toch met vragen? Met twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons dan. Liefst zo snel mogelijk, maar óók als je er al een tijdje mee rondloopt. Dan praten we er samen over en proberen we er snel iets aan te doen.

We maken graag een afspraak voor een gesprek Als je een klacht hebt kun je dit aan de manager van ons centrum kenbaar maken.

Hulp nodig bij het melden van uw klacht?

Vind je het prettig als iemand je helpt om de klacht in te dienen? Jouw verwijzer (verloskundige) kan je daarbij ondersteunen. Vind je het lastig om zelf het contact aan te gaan of kom je er samen niet uit?

Neem dan contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ).

De klachtenfunctionaris is deskundig en help je graag verder met ondersteuning en advies. Ook kan de klachtenfunctionaris zo nodig bemiddelen bij het vinden van een oplossing. De klachtenfunctionaris is van maandag tot en met vrijdag (van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) telefonisch te bereiken op het nummer 088 – 024 51 23. Je kan ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

Direct een klacht indienen:

Wil je direct een klacht indienen? Dan kan je dit het beste doen via het online klachtenformulier. Eventueel kan dit ook per post. Stuur je klacht naar: CBKZ, t.a.v. Klachtenfunctionaris KNOV, Antwoordnummer 570, 4200 WB Gorinchem.